יום שבת, 9 ביוני 2012

ירידת מים. או: אורבן סקצ'ינג במחלקת טרום לידה :)



ביום ו' לפני 3 שבועות לפנות בוקר ירדו לי המים. כשהגענו למיון יולדות העבירו אותי למחלקת טרום לידה שם חיכיתי שהעניינים יתקדמו על מנת שיעבירו אותי לחדר לידה. המים המשיכו לרדת טיפה אחר טיפה והצירים היו עמומים וקצת כואבים. לפתע מצאתי את עצמי עם הסקצ'בוק מול האקווריום שבמחלקה משרבטת את הדגים כדי להעביר את הזמן...די הזוי לא? הבעות פניהם של הדגים, שבדרך כלל הם די אדישים, יש להודות, נראו לי חוששים ומתרגשים יחד איתי מהלידה המתקרבת. דג אחד אפילו קרץ לי והבטיח שיהיה בסדר.


אהבתי יותר את שני השרבוטים למעלה,  מאשר את השרבוט הזה שנעשה לפניהם וכנראה יותר  בשליטה, ההם נעשו בזמן שכבר הייתי עייפה וכאובה יותר, הצירים התגברו וכנראה היד השתחררה..אני אוהבת לצייר במצב הזה של להיות בפוקוס ולא בפוקוס בו זמנית...כמה שעות אחר כך עברתי לחדר לידה ושם היו תמונות ענקיות של חוף ים..כל פעם שבא גל של כאב חזק כל כך שקשה לתארו, נוסף לו גל של מים שירדו ושטפו אותי, ויחד עם הנוף שנשקף אליי ממול זו הייתה חוויה חזקה, תרתי משמע, ומדהימה ביותר, שהגיעה לשיאה כשהמיילדת שלפה את אלון החמוד והניפה אותו באוויר. בוכה ומתוק מתוק.

5 תגובות:

  1. welcome back, darling! היית חסרה לנו. איזה פוסט מרגש - תודה על השיתוף! הדגים מקסימים וגם מאוד... אנושיים. יאללה, מחכה לעוד שרבוטים של אמא הטריה! מזל טוב!

    השבמחק
  2. What an amazing experience to draw in such circonstances !!! All my best wishes and congratulations for your baby who for sure will swim like a fish

    השבמחק
  3. מרגש ומקסים, סקצ'רית מלידה :)

    השבמחק
  4. תודה רבה על התגובות החמימות והמתוקות! (: אשתדל לשרבט בקרוב עוד שרבוטים..כשאני עושה איתו סיבוב בגינה השעה כל כך מוקדמת שאין עוד אנשים...אבל נראה (: ושוב תודה תודה

    השבמחק
  5. מזל טוב! הרישומים נהדרים וגם הסיטואציה מיוחדת!

    השבמחק