יום רביעי, 5 ביוני 2013

ה sketch crawl הראשון שלי

מאחר וכבר כמה חברות וחברים תרמו לבלוג-החלטתי גם אני לתרום.כפי שהכותרת מציינת-זאת ה"זחילה" הראשונה שלי עם קבוצת הurban sketchers. קצת חששתי לפני המפגש - אבל דקה לאחר שהתישבתי ליד השולחן-הרגשתי בנח.פגשתי חבורה של אמניות ואמנים  מוכשרים  נחמדים ומפרגנים.החבורה לא בזבזה זמן-הפנקסים נשלפו - והשרבוט החל.
לאחר זמן התפזרנו וקבענו להפגש לאחר כשעתיים.כאן התחיל הקושי שלי-אני רגיל לצייר עצים ובתים-לא שוק תוסס והומה מאדם.הכל זז.הבנתי שאני עדיין לא יכול להתמודד עם ציור של קבוצות-והחלטתי לצייר דמויות מעניינות-דבר שהיה שם בשפע.קיבלתי אומץ ועמדתי מול האנשים שציירתי-באמצע ההמון. תמיד חיפשתי פינות כדי שלא יראו אותי מצייר-גם בגלל החשש מחדירה לפרט-אך בעיקר הפחד ממה יגידו-מהביקורת.פתאום-לא היה אכפת לי.איזה כיף.למרבה הפתעתי-לא עניינתי כמעט אף אחד-הרגשתי כמו רואה ובלתי נראה.לסיום שני אנקדוטות מאנשים שכן שמו לב.הראשון היה בעל בסטה שבא אלי באסרטיביות ודרש לראות מה אני כותב-בטח חשב שאני ממס הכנסה-ונרגע כשראה שאני מצייר-
השניה הייתה בחורה שעמדה מאחורי ואמרה לחבר שלה-תראה-הוא מצייר את האיש ההוא.שאלתי אותה-בצחוק-את רוצה לקנות? והיא ענתה-ברצינית-למה שארצה לקנות ציור של איש כל כך מכוער? (זה האיש בציר השני-אני לא כל כך שולט בטכניקה של הבלוג)





         תודה לכל המשתתפות ומהמשתתפים -ובמיוחד למרינה -ולהתראות בפעם הבאה

6 תגובות:

  1. אני תמיד בטוח שמושאי הרישום שלי קולטים אותי והנה עוד דקה עולים עלי בטרוניות ותלונות. לכן אני תמיד רושם אותם ממרחק בטוח של מאות מטרים. ואם אני שוכח את המשקפיים הם יוצאים מטושטשים.

    הרישומים שלך נהדרים. מזכירים לי מאוד את המאיירים הישראליים משנות החמישים. איכות של ספרי ילדים נוסטלגיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתאים לי עמיר-הייתי ילד בשנות החמישים-כנראה שזה נשאר.

      מחק
  2. ראובן, אני כל כך שמחה שבאת! אני זוכרת את התחושה שהרגשתי בsketchcrawl הראשון שהשתתפתי בו. משהו נפתח אצלי, פתאום הרגשתי אומץ לצייר בלי להסתתר, זאת הרגשה נפלאה! כבר אמרתי שאנשים שלך לא פחות יפים מבניינים :-) למען האמת, יצאו לך דמויות נהדרות ומצחיקות!

    השבמחק
  3. צחקתי בהנאה בביתי הקט :)

    השבמחק
  4. גם אני צחקתי בהנאה! איזה יופי שכך הרגשת. גם אצלי המפגש הראשון היה משחרר, ומאז התמכרתי. מקווה שנתראה שוב, זה תמריץ מצוין לקביעת מפגשים בשישי ולא רק בשבת.

    השבמחק