יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

אורבן סקצ'רס כובשים את עפולה!

הוזמנו לצייר בפסטיבל לציור מדרכות 3D בעפולה. אמרתי לעצמי - זאת הזדמנות קצת לצאת מהבועה ולהראות את העצמינו גם בצפון הרחוק. לאחר כמעט 3 שעות נסיעה בפקק אינסופי, אך בחברה נעימה של 3 סקצ'ריות איתי באוטו, סוף סוף נכנסנו לעפולה, בירת העמק! השדרה המרכזית של העיר הייתה מקושטת באורות ומלאה בהתרחשויות - אמני רחוב סגנון טיילת של ברצלונה, נגני רחוב, הפעלות לילדים, דוכני אוכל וכמובן, המון ציורי תלת מימד על המדרכה במרכז השדרה.
זה לא היה קל להתרכז ולמצוע ממה להתחיל, אך ברגע שעשיתי את השרבוט הראשון - פשוט זרמתי בתוך הנהר של הפסטיבל בצורה טבעית, עוברת מאייטם לאייטם. 
המודל הראשונה שלי הייתה בחורה-פסל אנושי, שהחליפה תנוחה ברגע ששמו לה כסף - מודל נוח למדי עבור אורבן סקצ'ר, בכל זאת לא כל יום זוכים לכמה שניות שלמות ללא תזוזה! כמובן שהקהל המסביב לא נשאר סטאטי, אך יש תנוחות שחזרו על עצמם, וזה תמיד מרתק אותי להרכיב את הקהל שלי מהאשים שאני בוחרת שיהיו שם, כאילו לעשות אודישינים למי יכנס לרישום שלי :) בסוף האירוע, כשפרסנו את השרבוטים שלנו להנאת הקהל, בחור אחד ניגש אלי ושאל אם אני מוכרת את הציורים, ואמרתי שלא. ואז שאלתי קצת בצחוק - "כמה אתה משלם?" הוא - אמר - "לא יודע, כמה שצריך, פשוט החברה שלי מצויירת כאן." והצביע על השרבוט של הבחורה-פסל. אמרתי לו - "קח", והושטתי את הרישום. הבחור חייך באושר.

שרבוט השני שלי - קבוצת חבדניקים בריקוד סוחף

תזמורת קלייזמרים שעשתה שמח

מבט על השדרה עם ציורי מדרכות ואשנים שמצטלים ומצלמים
עוד רישומי קהל שמתבונן באמנית רחוב מחליפה תנוחות
היה כיף, שונה, ובאווירה צפונית מרעננת! 

3 תגובות:

  1. נראה מהמם איזה כיף
    יש ציורים שאי אפשר לתמחר :)

    השבמחק
  2. מרינה, זה מדהים איך הצלחת באירוע המוני עם כל כך הרבה קהל לתת לכל דמות את האופי שלה, עם הבעה ושפת גוף, כל אחד בקהל עם הסיפור הקטן שלו וביחד הם יוצרים את הסיפור הגדול של האירוע העפולאי. נהדר!

    השבמחק