יום ראשון, 26 בפברואר 2017

שרבוט-ריקוד

למפגש החארון שלנו קראתי שרבוט-ריקוד. לא במקרה המילים כנראה התחרזו. הוזמנו על ידי רונית אדלמן לרשום מהתבוננות את השיעור של הקבוצה בהנהלתה, שרוקדת בשיטת ריו אביירטו. אני אוהבת לצייר תהליכים, אנשים בתנוע - זאת משימה מרתקת באמת, וכמובן שמחתי לקפוץ על ההזדמנות. אך השילוב עם הריקוד, ואלי עם הריקוד הספציפי - חופשי, מחובר מבפנים החוצה, חיזק את החוויה פי כמה והעלה אותה למימד אחר.
אז אני חושבת שכן אפשר להעביר אנרגיה, רגש, תחושה ברישום מהיר ואקספרסיבי. עבורי השרבוטים האלה כמו זכרון בבקבוק - כשאני מתבוננת בהם אני יכולה שוב לטעום קצת את הטעם של החוויה. היה כיף אדיר! ואפילו הצטרפתי קצת לריקוד ;) 
המפגש הבא של שרבוט-ריקוד בדרך, תהיו מוכנים!













4 תגובות:

  1. היה מפגש נהדר, מאד אוהבת את הרישומים

    השבמחק
  2. תנועה יפה וקוים משגעים! בראבו!

    השבמחק
  3. Very little playing is permitted in Vermont to begin with, however there's a proposed invoice to legalize cellular 카지노 사이트 sports wagering in-state. Here's a state-by-state examination of where the nation stands on sports playing, as of September 2022. And keep in mind, should you stay in a state where sports playing is authorized, check out at|try} SportsLine for professional predictions. Some of the on line casino sites featured on our website most likely not|will not be} out there in your location.

    השבמחק