יום שבת, 15 באוקטובר 2011

בית קפה


קפה ברח' בן יהודה בתל אביב.

8 תגובות:

  1. וואו, אירה, אני מתעלפת :)))
    בבקשה בבקשה - תרחיבי קצת את הפוסט - תסבירי על תהליך העבודה שלך. אם לא בפוסט הזה, אז בפוסט הבא. על איזה נייר עבדת הפעם? את מתחילה מרישום מקדים? השכבה הלבנה שמעל הבחורה הקרובה יותר - זה גם מרקרים? האזורים הבהירים הם מקומות שאת משאירה או שיש אפשרות לעלות בצבע בהיר מעל הכהה?

    השבמחק
  2. רחל, תודה!

    בכיף ארחיב - הפעם התחלתי ברישום קוי בחום, סימנתי את הסילואטה של האנשים, עץ וכו' - ומהר מאוד הצטערתי :)) משום שהמרקרים הם בעלי חוד רחב יחסית ואחר כך למלא מקומות קטנים בצבע יותר קשה מאשר לעבוד כתמית מהתחלה כמו שעשיתי ברישום חצרות יפו הקודם, בצורה אמיצה יותר. יש מקומות שהשארתי אותם לבנים בצבע נייר, ויש לי גם מרקר שמנת בהיר מאוד שהשתמשתי בו מעל צבע - זה אותם מרקרים שכבר כתבתי עליהם. הנייר גם כן אותו נייר - קרטון דופלקס, אני מציירת על הצד הפחות חלק שלו.

    השבמחק
  3. תודה על ההסבר.
    אני דווקא אוהבת את הבדיקה של צורות עבודה שונות. ברישום הקודם ציירת סביבה דוממת, וקל יותר לפרק אותה למשטחי צבע. כאן יש אלמנטים מפורטים ומבט קרוב יותר. בעיניי מאד יפים הקווים. העץ ממש נהדר. ורואים את השימוש שעשית בחוד - פעם הצד הרחב ופעם הצד הצר.

    השבמחק
  4. צודקת, תמיד טוב להמשיך לבדוק את הדברים ובאמת קל יותר להתמודד עם דומם שלא זז. אני גם אוהבת את האופציה של שיני עובי קו שנותנים חלק מהמרקרים.

    השבמחק
  5. אירה זה פשוט מפעים! (מחפשת מילים אחרות למקסים :) איור עם תנועה ונשמה ממש מוסיקלי! יכול להיות כייף לראות קצת את השלבים של עבודתך..כמה חיים יש בציור פשוט נהדר!

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. אירה, רישום מקסים! אני גם מאוד אוהבת את הסוגי קוו השונים, הקומפוזיציה, והצבעים!
    וכמו שאמרת, אם לא מנסים - לא מצליחים. פשוט נהנים מהתהליך ולא חושבים על התוצאה!

    השבמחק
  8. תודה מרינה, אני עובדת על זה :)

    השבמחק