יום שני, 5 בספטמבר 2016

שרבוטים מאיזור אסון

הי סקצ'רים,

31 באוגוסט. חם, לח, חופש גדול, חייבים להוציא את הילדים. הלכנו יחד עם משפחה נוספת למוזאון ארץ ישראל ברמת אביב. הילדים מיצו מהר. נהיה 13:00 בצהריים וכולם רעבים. רעיון: נילך לאכול בקניון! ביג מיסטייק. החניון מפוצץ, הקניון צפוף ורועש בטירוף, איזור המזון המהיר נראה על סף קריסת מערכות תחת לחץ הקהל, הילדים היפר אקטיביים, ההורים בהתמוטטות עצבים. זה לא קל, אבל אנחנו מצליחים לקנות כמה ארוחות ילדים במקדונלדס וכמה סנדוויצ'ים בארומה ולהתמקם בשולחן דביק בצנטרום של הפיילה. עד עכשיו זוועת עולם. אני שולפת את הסקצ'בוק שלי וחבילת טושים... והי, מה קורה פה? זה המקום הכי מגניב בעולם! אני מתחילה לשרבט בטירוף.



פתאום אני רואה כל מיני אנשים מעניינים, מורכבים, מצחיקים, מעוררי רחמים, יפים, מכוערים, נוף מרתק שמתחלף כל הזמן. ההמולה זה רקע, הרעש זה צבע והבלגן זה קווים. לקחתי סמים? לא. זה בסך הכל אורבן סקצ'ינג!
















שלכם,
ניצן

10 תגובות:

  1. איזה פוסט, לתפארת אורבן סקצ'ינג! אכן, גם אני מרגישה שהעפרון שבתיק שלי - הוא מקל קסמים, הופך המתנה משעממת למרתקת, מקום מכוער -למדהים, אנשים מעצבנים - לגיבורים בסיפור, בקיצור, סקצ'בוק מאפשר לנו לקחת צעד אחורה להסתכל על הכל מהצד, וזה באמת סוג של קסם!

    השבמחק
  2. ושכחתי להוסיף - מתה על השרבוטים שלך, מלאי הבעה והומור!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מרינה!וזה הכל בזכותך, אלמלא נפגשנו לא הייתי חוזרת לצייר!

      מחק
  3. איזה יופי! יופי של סיפור, הרישומים מקסימים. כל הכבוד לך שכך את מצליחה להתנתק, אני לא יכולה כשהילדים עליי ככה. יש למה לשאוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שזה לא היה עובד כשהבנות שלי היו קטנות יותר. אבל היום כשהן בנות 7 ו-11 זה אפשרי. חוץ מזה הדבקתי אותן בחיידק הסקצ' והן משרבטות יחד איתי! ציידתי כל אחת בתרמיל קטן עם כל הציוד הדרוש ואנחנו מסתובבות עם התיקים שלנו בשכונה, בקניון, אצל סבא וסבתא ומציירות. לפעמים מסתפחות אלינו חברות שלהן או בנות הדוד ואז נוצר מפגש שרבוט קבוצתי ספונטני.

      מחק
  4. ניצנוץ,איזה תיאור יפה של החוויה,והשירבוטים מקסימים כתמיד.. עושה לי חשק להצטרף לשירבוטיה..מזל טוב על הבלוג החדש!

    השבמחק
  5. ניצנוץ,איזה תיאור יפה של החוויה,והשירבוטים מקסימים כתמיד.. עושה לי חשק להצטרף לשירבוטיה..מזל טוב על הבלוג החדש!

    השבמחק
  6. ניצנוץ,איזה תיאור יפה של החוויה,והשירבוטים מקסימים כתמיד.. עושה לי חשק להצטרף לשירבוטיה..מזל טוב על הבלוג החדש!

    השבמחק