יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

מירי ולוטם - אם ובת יוצאות לרשום יחד

שלום, שמי מירי לשם-פלאי, אני מאיירת וסופרת ספרי ילדים. אני אוהבת לרשום מתוך התבוננות - גם רישום אורבני של אנשים ובתים, וגם רישום בטבע של נופים ובעלי חיים.
הפעם יצאתי לצייר עם קבוצת הרישום במתחם התחנה בת"א, ולשמחתי הצטרפה אלי בתי לוטם, בת 10, חובבת ציור גדולה בפני עצמה. בילינו בוקר קסום יחד!
התבוננתי באנשים סביב וחיפשתי סיפורים קטנים, ורצוי כאלה שלא זזים מהר מידי... הצצתי מרחוק על המאיירת מריאן אילביצקי, ועל זוג ששוחח, ומקרוב - על מתוקה קטנה שבחנה את הפרחים

באותו זמן, לוטם ציירה את אחד הבניינים היפים של מתחם התחנה. זה הציור של לוטם:



אחר כך שינינו מקום וישבנו עם עוד כמה מהקבוצה בבית הקפה.
לוטם הציעה שנצייר אחת את השנייה. זה היה כיף!

לוטם לא היתה מספיק מרוצה מהתוצאה ולכן העדיפה שלא לפרסם את הציור שלה...
והיתה שם ילדה קטנה שציירה על דף גדול עם המון צבעים ומולה - אחת המשרבטות שלנו. אז ציירתי את שתיהן - מציירות זו מול זו וכל אחת שקועה בעולמה...


לוטם ואני כבר מחכות לפעם הבאה...

6 תגובות:

  1. להעביר את אהבת הציור לדור הצעיר - אין יותר מרגש מזה! היה מקסים לראות את שתיכן שקועות בשירבוט והתבוננות! הדיוקן של לוטם יצא נהדר, אהבתי גם את הסיפורים הקטנים שמצאת.

    השבמחק
  2. אהבתי במיוד את הרישום הצבעוני של אישה וילה קטנה, גם הילדה הקטנה עם הפרחים מקסימה

    השבמחק
  3. Congrats Israel USk. I am already following you.

    השבמחק
  4. הי מירי. ראיתי את הרישומים בפועל והם כ"כ עדינים. מרתק לחשוב איך העבודות של כל רשם משקפות משהו ממנו. מאד אהבתי את הבחירה בנייר שאיננו לבן. ועוד רישומון ששבה את לבי - האשה היושבת על ספסל בתמונה העליונה. אני אוהבת מאד את העובדה שהיא מורכבת מכתמים ולא מקווים.

    השבמחק
  5. מוזר שרק עכשיו אני רואה את זה.. האחרון מקסים וגם השאר

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק