יום שבת, 24 בספטמבר 2011

Diary Sketching רישומים ביומני

שלום! שמי יעלי, אני ציירת-מאיירת-גרפיקאית בדימוס (עד לא מזמן) וכעת מחנכת במשרה מלאה. אני רושמת בעיקר ביומן, כך אני יודעת שהדפים תמיד איתי ולא הולכים לאיבוד. קשה לי להתפזר על יותר מדי אביזרים בתיק. המדיום האהוב עלי הוא צבעי מים: השקיפות, הזרימה, הקלות...
Hi, I'm Yaeli. Until recently I was a painter-illustraitor-graphic designer, and now I'm a full-time class teacher. I sketch mainly in my diary, so I know my paper is always with me, and dosen't get lost. I find it difficult to spread out over to many things in my bag. Water colours are my favorites for their transparancy, flow, and lightness...


שבת אחה"צ עם משפחתי המורחבת בחוף שדות ים, השמש עדיין גבוהה וזוהרת, תכף תאדים ותשקע. זהו בני הצועד לצד השובל הזוהר על המים.
Saturday afternoon with my family at the baech, the sun is still high and bright, soon it will go red and sink. This is my son walking into the sea along the shining path on the water.


זוהי ענבל "באלי", בת אחי, מציירת על החול ואוספת צדפים.
This is Inbal "Bali", my niece drawing on the sand and collecting seashells.

וזוהי אחותה הקטנה עדי "דידי" בונה ארמון.
And this is her younger sister Adi "Didi" making a castle.


בת אחותי אוֹרי היא ילדה מאוד מיוחדת, אוהבת את הים, וכאן גם להתחבק עם אבא שלה.
My niece Ori is a very special child, she loves the sea, and here - hugging her dad, too.

6 תגובות:

  1. ברוכה הבא, יעלי! שמחה שהצטרפת! אוהבת את כתב היד המיוחד שלך - דפי יומן עם שורות ותאריכים, צבעי מיים שקופים והדימויים הפיוטיים שלך! יופי של סיפור, אין כמו ים בסתיו.

    השבמחק
  2. הרעיון של שרבוט ביומן שהולך איתך לכל מקום הוא נהדר. מניח שרצוי נייר טוב ועבה יחסית

    השבמחק
  3. תודה מרינה וגיא.
    גיא, צודק - החסרון פה הוא הנייר, אבל גם נותן תחושה של משהו לא מהוקצע (ואז אפשר גם לתרץ...)

    השבמחק
  4. איזה יופי, הרעיון של יומן עם קוים ומספרים היא מקסים בעיני, גם בשל הרעיון שבאורבן סקצ'ינג אנחנו מנסים לתפוס את הרגע ולתעד אותו..ועד שמצליחים הרגע כבר חולף..מאוד מענין הדיאלוג בין הזמן האמיתי לזמן של הציור...הכי אהבתי את הרישום של יום שבת. אני אוהבת את הנייר הארעי. פשוט מקסים!

    השבמחק
  5. love the format of literally diary,and graphic like typo and lines overlay

    השבמחק
  6. תודה אפרת ואירה. התאריכים שאני מציירת עליהם הם תמיד יותר ישנים מהתאריך של אותו יום שאני מציירת, כי בו אני עדיין "משתמשת".

    השבמחק